søndag 23. september 2012

Tv + Slegge


Bildeprosjekt; "Kill your television"
Dette er et bilde jeg nylig jobbet med å ta. Arbeidet som ligger bak det er at jeg anskaffet meg en tv, tok den baki bilen og kjørte den ut til et turområde. Jeg satt opp to kameraer i to forskjellige vinkler og snappet da jeg slo til skjermen med en slegge. Dette bildet; "Kill your television", som jeg har kalt det, ble veldig stilig. Hvis vi analyserer dypere inn i bildet finner vi en skjult agenda.
Mennesker nå de siste årene bruker altfor mye diverse medieverktøy. alt fra Tv til Data har gjort oss til sløve tv'slaver. Bildet viser sinne rettet mot hvordan systemet har blitt opp gjennom årene. Et sinne som utløste i å slå i filler tv'en for å få en slutt på det. Få vekk en stor byrde på ens skuldre. Nå kan du gå ut å leke igjen, det er over!

Bildet er tatt og redigert i photoshop cs5 av meg. Bildet er også av meg.
ROCKABILLYBOOGIE OUT!

1 kommentar:

  1. Herlig. Ta med deg dette perspektivet videre i faget og fortsett med slike blogginnlegg.

    SvarSlett